28
Aug
09

Pengalaman Saya Sebelum & Selepas Menggunakan EUMORA

Perbandingan Sebelum & Selepas Menggunakan Eumora

Haiii…!!!! Nama saya hasmida… Terima kasih kerana sudi singgah ke Blog saya yg tak seberapa ini.. Saya ingin menceritakan kisah bagaimana EUMORA telah mengubah hidup saya. Saya mula mengenali Eumora selepas diperkenalkan oleh kawan kerana saya sememangnya mengalami masalah kulit yg agak menjengkelkan seperti jerawat, tone muka yang tidak sekata dan ditambah dgn kesan lebam di bawah mata. Pada mulanya saya sendiri tidak yakin dengan keberkesanan sabun ini ditambahan pula dengan harganya yg WOW..!!! bleh memecahkan poket.. hehehehe… Tapi disebabkan kawan saya ni baik hati dan menyuruh saya menggunakan dulu dan sekiranya tak berkesan saya tak perlu bayar walau sesen maka saya pun setuju… hehehehe…!!! biasa la… benda FREE…. Selepas menggunakan habis 1 bar, hasilnya bleh di lihat seperti gambar di atas. sememangnya saya berpuas hati… Semua krim-krim dan pencuci muka saya yg lama telah tersimpan rapi di dalam laci almari solek saya dan akan saya tinggal kesemua produk-produk tersebut sebagai satu mimpi ngeri dalam idup saya kerana bukan saja mahal malah kesannya tak seberapa. saya berterima kasih kepada kawan saya tu sebab memperkenalkan eumora kepada saya.. jika tidak saya mungkin masih lagi menempek bahan-bahan kimia dekat muka saya ni… heheheheh… TQ Fatin…!!! Setelah melihat potensi perniagaan yg terdapat dlm sabun nii, saya terus mengambil keputusan untuk menjadi MINI-TRADER dan Alhamdullillah rezeki saya dilipat kaligandakan oleh Allah.. Syukur kehadrat-Nya. Kepada sesiapa diluar sana yg berminat untuk merasai keAJAIBAN sabun ni, bleh hubungi saya dihalaman “hubungi”, dan kepada yg ingin menjadikan perniagaan Eumora sebagai satu kerjaya juga amat saya alu-alukan. Bersama lah kita menuju kepuncak kejayaan. INSYALLAH….


0 Responses to “Pengalaman Saya Sebelum & Selepas Menggunakan EUMORA”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

August 2009
M T W T F S S
     
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Blog Stats

  • 15,242 hits

